DOLAR 5,7845
EURO 6,3850
ALTIN 271,5
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 11°C
Hafif Yağmur

Megan Markle İngiliz Gazetesini Mahkemeye Verdi

Megan Markle İngiliz Gazetesini Mahkemeye Verdi
02.10.2019

Prens Harry’nin eşi Sussex Düşesi Meghan Markle, babasına yazdığı özel bir mektubu yayımladığı gerekçesiyle İngiltere’nin en çok okunan bulvar gazetelerinden Mail on Sunday’e dava açtı.

BBC’nin haberine göre Düşes Markle’ın açtığı davayı avukatlık firması Schillings üstlendi.

Prens Harry ve eşi Meghan Markle’ın resmi internet sitelerinde yayımlanan açıklamada, medyanın pervasızca tutumunun kendilerini harekete geçirmek zorunda bıraktığı belirtildi.

Prens Harry de bulvar gazetelerine tepki göstererek eşi Markle’ın durumunu annesi Lady Diana’ya benzetti. Prens Harry, “Annemi kaybettim ve şimdi de eşimin de aynı güçlerin kurbanı oluşunu izliyorum. En büyük korkum geçmişin kendini tekrar ediyor olması” ifadelerini kullandı.

Prens Harry yaptığı açıklamada, “Eşim maalesef, sonuçlarını hiç düşünmeden kişileri hedef alan İngiliz bulvar basınının son kurbanlarından biri oldu. Eşimin hamileliği ve yeni doğan oğlumuz hakkında tırmanışa geçen acımasız bir kampanya var. Bu pervasız propagandanın, özellikle de bilinçli olarak yanlış ve kötü niyetli olduğunda, insani bir bedeli var” değerlendirmesinde bulundu.

İngiltere’nin en çok okunan bulvar gazetelerinden Daily Mail’in pazar baskısı olan Sunday Mail, 10 Şubat tarihli baskısında, Düşes Meghan Markle’ın, babası Thomas Markle’a el yazısıyla kaleme aldığı mektubu yayımlamıştı.

Gazete ise konuyla ilgili herhangi bir açıklama yapmadı.

Kaynak: AA, TRT Haber

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.